2024-05-22 14:40:05 Erasmus + mobilnosti zaposlenika u našoj školi U periodu od prošlog srpnja 2023. do travnja 2024. naši nastavnici i ravnatelj sudjelovali su na Erasmus+ mobilnostima tečajeva i praćenja rada. Ravnatelj škole Zlatko Sviben je pohađao je tečaj Website that tells a story: a project website setup u Grčkoj. Cilj tečaja bio je naučiti izraditi jednostavnu i funkcionalnu besplatnu web stranicu za školske projekte ili portfelj. Strukturiranost tečaja doprinijela je boljem korištenju audio-vizualnih alata koji se mogu primjenjivati i u samoj nastavi, ali i kod budućih projekata.
Profesorica fizike Antonija Borovac o svom tečaju ,,Pristup multikulturalnim izazovima i razredima s različitim mogućnostima’’ kaže da tečaj u ITC-u u Pragu ukazuje na potrebu velike prilagodbe i individualnosti. To su izazovi koje nosi svaki sat u učionici, neovisno o predmetu koji učenici uče. Ovaj tečaj je poticaj kako bismo se pripremili na učenike koji dolaze iz različitih kultura i različitih sposobnosti te rušenja stereotipa. Daje svježi uvid kako se nositi sa izazovima u učionici 21. stoljeća i pruža praktičan vodič za nastavnike svih predmeta i razina.
Strukovni profesori Krunoslav Brzak i Mario Drenški bili su u Finskoj na praćenju rada te kažu da je zbog svojih izvanrednih rezultata finski obrazovni sustav prepoznat u cijelom svijetu. Zato su oni odabrali upravo Finsku za svoj job shadowing program. Tamo su stekli brojne pozitivne utiske, mnogo naučili, a usto se i dobro zabavili.
Profesorica matematike Ana Radić sudjelovala je na radionicama u sklopu tečaja ,,Parents and teachers’’, koji se održao u Malagi od 1.04. do 5.04. Donijela je kolektivu i široj zajednici zanimljive i nove načine komuniciranja sa tinejdžerima i roditeljima. U suradnji s kolegicama iz Rumunjske, Litve, Latvije i Slovenije razmijenila je svoja iskustva te čula njihova iskustva. Sve zajedno sudjelovale su na radionicama i edukacijama na temu poboljšanja vještina komunikacija (Enrifhtova metoda) kojoj je cilj bio osvijestiti kako se vide učitelji i roditelji te kako imati što bolji odnos koji se temelji na empatiji.
Profesorica engleskog jezika Dijana Šprem Frković sudjelovala je u praćenju rada u gradovima Mikkeli i Pieksämäki u Finskoj. Uvid u gimnazijski i strukovni kurikulum i način rada u Finskoj zasigurno je proširio vidike i otvorio put novim mogućnostima profesorici i njezinoj bližoj i široj profesionalnoj i privatnoj zajednici. Posebno želi naglasiti koliko je važna suradnja i povezivanje lokalne zajednice sa strukovnim školama kako bi učenici imali kvalitetnije obrazovanje, odgovarajuću opremu i potporu unutar i van škole da bi mogli biti uspješniji jednog dana u budućem profesionalnom radu i obrazovanju.
Profesorica Andrea Belić kaže: ,,Kao nastavnik strukovnih (elektrotehničkih i računalnih) predmeta, ja sam svoj job shadowing u trajanju od 5 dana (14.-19.4.2024.) provela u jednoj talijanskoj strukovnoj školi Istituto Istruzione superiore Amaldi Sraffa di Orbassano, u gradiću Orbassanu odmah pokraj Torina. Amaldi Sraffa je jedna velika škola koja broji 1200 učenika, sastavljena od 3 manje škole (Istituto Tecnico Economico, Istituto Tecnico Tecnologico i Liceo scientifico). Pratila sam rad nekoliko profesora iz područja STEM-a (konkretno informatike i elektrotehnike) te gledala kako se nose sa svakodnevnim izazovima nastavničkog posla. Stekla sam uvid u napredne metode poučavanja koje talijanski nastavnici koriste za STEM predmete, što uključuje interaktivne pristupe i korištenje raznih tehnologija u učionici. Također sam proučavala način organizacije i vođenja laboratorijskih vježbi koje su ključne za razumijevanje praktičnih aspekata STEM predmeta.’’ |
Poštanska i telekomunikacijska škola |