preskoči na sadržaj

Login
Korisnik:
Lozinka:
Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Brojač posjeta
Ispis statistike od 16. 1. 2020.

Ukupno: 170191
Ovaj mjesec: 2589
Ovaj tjedan: 127
Danas: 28
Vijesti

NATJEČAJ ZA ODABIR NASTAVNIKA U PRATNJI ZA MOBILNOST (STRUČNU PRAKSU) UČENIKA U ŠPANJOLSKOJ, od 19.01. do 01.02.2025. u okviru Erasmus+ projekta 2024-1-HR01-KA121-VET-000218273

Dragi nastavnici,

U sklopu Erasmus+ projekta 2024-1-HR01-KA121-VET-000218273  koji je odobrila Agencija za mobilnost i programe EU u okviru programa Erasmus+, Ključna aktivnost 1: Mobilnost u svrhu učenja za pojedince, Tehnička škola za računalstvo i mrežne djelatnosti raspisuje Natječaj za odabir dvoje nastavnika u pratnji za mobilnosti u Španjolskoj od 19.01. - 1.2.2025.

Detalje možete pronaći u nastavku vijesti.


Odabrani nastavnici pratit će 14 učenika (6 učenika iz smjera tehničar za računalstvo, 4 učenika iz smjera tehničar za telekomunikacije i 4 učenika iz smjera tehničar za poštanske i financijske usluge) koji će obavljati stručnu praksu u Sevilli, Španjolskoj u gore navedenom terminu.

Uvjeti natječaja

•    kandidat je član nastavničkog vijeća Tehnička škola za računalstvo i mrežne djelatnosti Zagreb

•    motivacijsko pismo (obrazac u prilogu)

•    popunjena prijava za natječaj (obrazac u prilogu)

 

Pri odabiru dati će se prednost nastavnicima:

•    koji se aktivno služe engleskim jezikom

•    koji realiziraju nastavu u više razreda iz kojih su odabrani učenici za sudjelovanje na stručnoj praksi

•    koji imaju iskustvo u upravljanju grupom učenika (razredništvo, provedba izvanučioničke nastave)

•    koji pokazuju motivaciju za vođenje dokumentacije, pripremu učenika za mobilnost i upravljanje grupom

 

Zaduženja nastavnika u pratnji su:

•    pomoć koordinatoru projekta u organizaciji i provedbi svih potrebnih priprema prije same mobilnosti (kulturoloških, stručnih, financijskih i jezičnih priprema, sudjelovanje u organizaciji i održavanju sastanka)

•    pratnja i pomoć učenicima za vrijeme trajanja mobilnosti (nadzor u mjestu boravka učenika tijekom mobilnosti i sigurnost za vrijeme putovanja u inozemstvo i povratka)

•    praćenje redovitosti izvršavanja obveza učenika tijekom trajanja stručne prakse (popunjavanje Liste prisutnosti, Dnevnika stručne prakse), o čemu će po povratku obavijestiti projektni tim, što će poslužiti za kasniju evaluaciju

•    pomoć učenicima u pripremi prezentacija o stečenom iskustvu na stručnoj praksi tijekom mobilnosti

•    sudjelovanje u diseminaciji rezultata projekta izvješćivanjem o iskustvu provedbe stručne prakse (članovima Nastavničkog vijeća, Vijeću roditelja, učenicima i široj zajednici)

Postupak prijave:

Nastavnici koji se prijavljuju na natječaj trebaju napisati motivacijsko pismo te ga dostaviti zajedno s prijavom u tajništvo škole u zatvorenim omotnicama s naznakom Erasmus+ projekt, Natječaj za odabir nastavnika u pratnji, radnim danom do roka predviđenog natječajem. Pravo na prijavu imaju svi kandidati koji zadovoljavaju uvjete natječaja.

Obrazac motivacijskog pisma kao i obrazac za prijavu nalaze se u prilogu poziva.

Kandidatima će se osigurati zaštita osobnih podataka na način da će sami odabrati šifru pod kojom će se voditi njihova prijava.

Rok za prijavu na natječaj je 2.12.2024 u 12h.

Postupak izbora nastavnika u pratnji provest će Povjerenstvo za odabir u sastavu:

1. Marko Vujnović – v.d.Ravnatelja Škole

2. Natalija Čanaki, prof. – pedagoginja Škole

3. Dijana Šprem Frković, prof. – nastavnica engleskog jezika

Rezultati natječaja bit će objavljeni na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Škole 3.12.2024.

Uvid u natječajnu dokumentaciju i predaju žalbe bit će moguće izvršiti u roku od 2 radna dana od objave rezultata natječaja u tajništvu škole. Rok za dostavu odgovora na žalbu je 8 dana od zaprimanja žalbe.



Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marko Vujnović   datum: 25. 11. 2024.




preskoči na navigaciju