« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
NATJEČAJ ZA ODABIR NASTAVNIKA U PRATNJI ZA MOBILNOST (STRUČNU PRAKSU) UČENIKA U ŠPANJOLSKOJ, od 19.01. do 01.02.2025. u okviru Erasmus+ projekta 2024-1-HR01-KA121-VET-000218273
Dragi nastavnici,
U sklopu Erasmus+ projekta 2024-1-HR01-KA121-VET-000218273 koji je odobrila Agencija za mobilnost i programe EU u okviru programa Erasmus+, Ključna aktivnost 1: Mobilnost u svrhu učenja za pojedince, Tehnička škola za računalstvo i mrežne djelatnosti raspisuje Natječaj za odabir dvoje nastavnika u pratnji za mobilnosti u Španjolskoj od 19.01. - 1.2.2025.
Detalje možete pronaći u nastavku vijesti.
Odabrani nastavnici pratit će 14 učenika (6 učenika iz smjera tehničar za računalstvo, 4 učenika iz smjera tehničar za telekomunikacije i 4 učenika iz smjera tehničar za poštanske i financijske usluge) koji će obavljati stručnu praksu u Sevilli, Španjolskoj u gore navedenom terminu.
Uvjeti natječaja
• kandidat je član nastavničkog vijeća Tehnička škola za računalstvo i mrežne djelatnosti Zagreb
• motivacijsko pismo (obrazac u prilogu)
• popunjena prijava za natječaj (obrazac u prilogu)
Pri odabiru dati će se prednost nastavnicima:
• koji se aktivno služe engleskim jezikom
• koji realiziraju nastavu u više razreda iz kojih su odabrani učenici za sudjelovanje na stručnoj praksi
• koji imaju iskustvo u upravljanju grupom učenika (razredništvo, provedba izvanučioničke nastave)
• koji pokazuju motivaciju za vođenje dokumentacije, pripremu učenika za mobilnost i upravljanje grupom
Zaduženja nastavnika u pratnji su:
• pomoć koordinatoru projekta u organizaciji i provedbi svih potrebnih priprema prije same mobilnosti (kulturoloških, stručnih, financijskih i jezičnih priprema, sudjelovanje u organizaciji i održavanju sastanka)
• pratnja i pomoć učenicima za vrijeme trajanja mobilnosti (nadzor u mjestu boravka učenika tijekom mobilnosti i sigurnost za vrijeme putovanja u inozemstvo i povratka)
• praćenje redovitosti izvršavanja obveza učenika tijekom trajanja stručne prakse (popunjavanje Liste prisutnosti, Dnevnika stručne prakse), o čemu će po povratku obavijestiti projektni tim, što će poslužiti za kasniju evaluaciju
• pomoć učenicima u pripremi prezentacija o stečenom iskustvu na stručnoj praksi tijekom mobilnosti
• sudjelovanje u diseminaciji rezultata projekta izvješćivanjem o iskustvu provedbe stručne prakse (članovima Nastavničkog vijeća, Vijeću roditelja, učenicima i široj zajednici)
Postupak prijave:
Nastavnici koji se prijavljuju na natječaj trebaju napisati motivacijsko pismo te ga dostaviti zajedno s prijavom u tajništvo škole u zatvorenim omotnicama s naznakom Erasmus+ projekt, Natječaj za odabir nastavnika u pratnji, radnim danom do roka predviđenog natječajem. Pravo na prijavu imaju svi kandidati koji zadovoljavaju uvjete natječaja.
Obrazac motivacijskog pisma kao i obrazac za prijavu nalaze se u prilogu poziva.
Kandidatima će se osigurati zaštita osobnih podataka na način da će sami odabrati šifru pod kojom će se voditi njihova prijava.
Rok za prijavu na natječaj je 2.12.2024 u 12h.
Postupak izbora nastavnika u pratnji provest će Povjerenstvo za odabir u sastavu:
1. Marko Vujnović – v.d.Ravnatelja Škole
2. Natalija Čanaki, prof. – pedagoginja Škole
3. Dijana Šprem Frković, prof. – nastavnica engleskog jezika
Rezultati natječaja bit će objavljeni na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Škole 3.12.2024.
Uvid u natječajnu dokumentaciju i predaju žalbe bit će moguće izvršiti u roku od 2 radna dana od objave rezultata natječaja u tajništvu škole. Rok za dostavu odgovora na žalbu je 8 dana od zaprimanja žalbe.