« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
Natječaj za odabir nastavnika u pratnji za mobilnost učenika u sklopu Erasmus+ projekta 2021-1-HR01-KA121-VET-000008365
U sklopu Erasmus+ projekta 2021-1-HR01-KA121-VET-000008365 koji je odobrila Agencija za mobilnost i programe EU u okviru programa Erasmus+, Ključna aktivnost 1: Mobilnost u svrhu učenja za pojedince, Poštanska i telekomunikacijska škola raspisuje Natječaj za odabir dvoje nastavnika u pratnji za mobilnosti u Portugalu od 01. -14. svibnja 2022.
Odabrani nastavnici pratit će 20 učenika (8 učenika iz smjera tehničar za računalstvo, 6 učenika iz smjera tehničar za telekomunikacije i 6 učenika iz smjera tehničar za poštanske i financijske usluge) koji će obavljati stručnu praksu u Bragi, Portugal u gore navedenom terminu.
Uvjeti natječaja
kandidat je član nastavničkog vijeća Poštanske i telekomunikacijske škole Zagreb
motivacijsko pismo (obrazac u prilogu)
popunjena prijava za natječaj (obrazac u prilogu)
Pri odabiru dat će se prednost nastavnicima:
koji se aktivno služe engleskim jezikom
koji realiziraju nastavu u više razreda iz kojih su odabrani učenici za sudjelovanje na stručnoj praksi
koji imaju iskustvo u upravljanju grupom učenika (razredništvo, provedba izvanučioničke nastave)
koji pokazuju motivaciju za vođenje dokumentacije, pripremu učenika za mobilnost i upravljanje grupom
Zaduženja nastavnika u pratnji su:
pomoć koordinatoru projekta u organizaciji i provedbi svih potrebnih priprema prije same mobilnosti (kulturoloških, stručnih, financijskih i jezičnih priprema, sudjelovanje u organizaciji i održavanju sastanka)
pratnja i pomoć učenicima za vrijeme trajanja mobilnosti (nadzor u mjestu boravka učenika tijekom mobilnosti i sigurnost za vrijeme putovanja u inozemstvo i povratka)
praćenje redovitosti izvršavanja obveza učenika tijekom trajanja stručne prakse (popunjavanje Liste prisutnosti, Dnevnika stručne prakse), o čemu će po povratku obavijestiti projektni tim, što će poslužiti za kasniju evaluaciju
pomoć učenicima u pripremi prezentacija o stečenom iskustvu na stručnoj praksi tijekom mobilnosti
sudjelovanje u diseminaciji rezultata projekta izvješćivanjem o iskustvu provedbe stručne prakse (članovima Nastavničkog vijeća, Vijeću roditelja, učenicima i široj zajednici)
Postupak prijave
Nastavnici koji se prijavljuju na natječaj trebaju napisati motivacijsko pismo te ga dostaviti zajedno s prijavom u tajništvo škole u zatvorenim omotnicama s naznakom Erasmus+ projekt, Natječaj za odabir nastavnika u pratnji, radnim danom do roka predviđenog natječajem. Pravo na prijavu imaju svi kandidati koji zadovoljavaju uvjete natječaja.
Obrazac motivacijskog pisma kao i obrazac za prijavu nalaze se u prilogu poziva.
Kandidatima će se osigurati zaštita osobnih podataka na način da će sami odabrati šifru pod kojom će se voditi njihova prijava.
Rok za prijavu na natječaj je 24.02.2022.
Postupak izbora nastavnika u pratnji provest će Povjerenstvo za odabir u sastavu:
1. Mr. sc. Zlatko Sviben – ravnatelj škole
2. Natalija Čanaki, prof – pedagoginja škole
3. Dijana Šprem Frković, prof. – nastavnica engleskog jezika
Rezultati natječaja bit će objavljeni na mrežnoj stranici i oglasnoj ploči Škole 28.2.2022.
Uvid u natječajnu dokumentaciju i predaju žalbe bit će moguće izvršiti u roku od 2 radna dana od objave rezultata natječaja u tajništvu škole. Rok za dostavu odgovora na žalbu je 8 dana od zaprimanja žalbe.