preskoči na sadržaj
Vijesti

JAVNI POZIV ZA UČENIKE ZA MOBILNOST U SREDNJOJ ŠKOLI U TORRE DEL GRECU, ITALIJA i HEERENVEENU, NIZOZEMSKA

JAVNI POZIV ZA UČENIKE ZA MOBILNOST U SREDNJOJ ŠKOLI U TORRE DEL GRECU, ITALIJA i HEERENVEENU, NIZOZEMSKA tijekom 2024./2025. školske godine u okviru Erasmus+ programa 2024-1-HR01-KA121-SCH-000218678

Pozivaju se učenici 2. i 3. razreda smjera tehničar za telekomunikacijske, tehničar za računalstvo i tehničar za poštanski i financijski promet da popune prijavnicu i ostale tražene dokumente u prilogu za sudjelovanje u odobrenom projektu u sklopu Erasmus+ programa, kako bi sudjelovali u mobilnosti u sklopu akreditacije u trajanju od tjedan dana u siječnju u Torre del Grecu u Italiji i/ili ožujku u Heerenveenu u Nizozemskoj. Učenici će po završetku natječaja biti raspoređeni u jednu od zemalja ili potencijalno u obje u slučaju prijave nedovoljnog broja kandidata.

Sve detaljne informacije možete dobiti od projektne koordinatorice, a u prilogu se nalazi prijavnica koju popunjenu i zajedno sa suglasnosti roditelja i motivacijskim pismom koje ne smije biti dulje od jedne stranice trebate dostaviti do 9. listopada 2024. u 12.00 sati na mail projektne koordinatorice Dijane Šprem Frković na dijana.sprem@gmail.com .


Intervju s učenicima koji će provesti stručno povjerenstvo bit će organiziran u Tehničkoj školi za računalstvo i mrežne djelatnosti 10. listopada 2024. u 15.00 sati u kabinetu fizike.
Za sva dodatna pitanja možete se obratiti projektnoj koordinatorici na e-mail
dijana.sprem@gmail.com.

Dužnosti učenika na mobilnosti su: ispunjavati obaveze i obavljati sve zadatke koje im zadaju mentori u školi, slušati i poštovati osobe u pratnji, mentore i drugo osoblje, poštivati sva pravila škole domaćina, pridržavati se kućnog reda u smještaju u obitelji, paziti na osobne dokumente i druge dokumente tijekom putovanja i boravka na mobilnosti, poštovati druge učenike, voditi računa o kulturi ponašanju u stranoj državi.
Privremeni rezultati će pod zaporkama biti objavljeni na oglasnoj ploči u školi i mrežnoj stranici škole 11. listopada 2024. do 12.00. Rok za žalbu je do 14. listopada 2024. u 12:00, a žalba se upućuje na adresu e-pošte koordinatora dijana.sprem@gmail.com.
Povjerenstvo će razmotriti žalbu i donijeti konačnu odluku 15. listopada, kada su i
konačni službeni rezultati prijava, objavljeni na mrežnim stranicama škole i na oglasnoj ploči u školi, a osoba koji uputi žalbu bit će osobno pisanim putem obaviještena o očitovanju povjerenstva.

Veselimo se vašim prijavama!

Dokumentacija se nalazi u nastavku vijeti (pod oširnije).




Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju
objavio: Marko Vujnović   datum: 2. 10. 2024.




preskoči na navigaciju